Mom0870 biz 2 aylıkken başlamıştık surubuna çok rahatladı ne gaz varmıstı kızımda içer içmez hemen etki ediyo çok rahatladı günde 3 defa aynı saatlerde bi çay kaşığı veriyorum sabah 9 ,öğlen 14.00 ,akşam da 19.00 faydasını gördüm şimdi 4 aylık olucaz halen devam ediyoruz ne zaman biticek bu gaz sorunu bilmiyorum onun haricinde herşey düzene girdi bide o girse :(