Ben De’Longhi magnifica evo alacaktım ama pek bi fonksiyonu yoktu sonra prima Donna alacaktım kullanılmıştı daha 1kg kahve oturmuş sadece ama benim şansıma saeco indirime girmişti onu aldım çok memnunum iyiki onu almışım hep şık duruyor hem temizliği kolay hemde daha fazla ayarı var