16 aylık oğlum var sürekli mız mız gün içi ağlama bağırma ben başka odaya gidince ağlayarak arkamdan gelme hicbiseyden memnun olmamak sanki çocuk değilde ağlama makinası üstünü değiştirken ağlama bağırma yemek Yemiyor önceden yemek yerdi bu söylediğim davranışlar çok uzun zamandır devam ediyor ve gecmicek gibi
Ben napicam bilmiyorum bebeğim normalmi onuda bilmiyorum.