Kızım 3 aylık ve maalesef ciddi meme reddi yaşıyoruz. 2.ayına kadar nadir de olsa sağdığım sütü biberonla veriyordum çünkü süt kaşığını asla kabul etmiyordu. Biberona alışmış durumda o şekilde. Şu an neredeyse hiç memeyi istemiyor. Gecem gündüzüm şaşmış durumda. Sürekli sağım yapıyorum canım acıyor artık. Dışarı çıkamıyorum komşuya bile gidemiyorum. Yanımda sağılmış süt olmaz da huzursuzlanır diye. Memeyi görünce çığlığı basıyor çünkü. Çok yıprandım. Denemediğim yol kalmadı emzirirken. Bu olaydan muzdarip olup kesin çözüm bulan var mı. Yardım edin lütfen