-Drkegsbl- Bugün 32 aylık olduk böyle yazıyor bebekken biliyordum cok fazla oturması gerekmiyr diye özellikle 32 ayda neden anlamadım 🙄
Gamzelit -Drkegsbl- 32 ay kısmı değil sadece aslında doğduğından beri 3 saatten fazla puset vs sabit kalmaması gerek satürasyonu yani oksijen seviyesi düşüyor o sebeple
Kontes0011 Uzun süreden kastı kaç saat. Biz 3 saatlik yola gittiğimizde yolun yarısını uyuyorlardı. 3 saat oturuyorlardı yani