Canım bende de çıktı ben bu ilacı kullandım kuruttu çok fazla olmadığı için bebeği geçmez diyor internette ama bugün aile hekimim antiviral ilaç olduğu için emzirme yolu ve bebeği geçebilir daha fazla kullanma dedi ben de kantoron yagini başladım ve ağzımda maskeyle emziriyorum