Kızım 14 aylık.10 gün öncesine kadar saat 21-22 arası kolayca uyutuyorum 10 gündür deli gibi ağlayıp cirliyor.atak dönemi falandır dedim ama 10 gün oldu ve her geçen gün daha da uzun süre ağlıyor.ayagimda sallıyorum yok, besigine yatırıyorum olmuyor, aramızda yatırıyoruz yine ağlıyor.var mi böyle olan?