Edaerven bugun anneme bende kızdımm bebegmi bi an sarstı yanlışlıkla .. kaynanama gelince tutmayi bilmiyor eviriyor çeviriyor daha 2 buçuk aylık oğlum. Kayınbabam bile kızıyor düzgün tut çocuğu diye bana diyor al şu çocuğu şunun elinden diye. Mıtfaga gitmemle emziğine kola batırdığını gördüm . Oturtmaya çalışıyor nefesini ağzına ağzına tutuyorr hamileyken eşşek gibi davranıp doğunca kiymete biliniyor torun.. doğum hikayem berbatti mesela cesedimiz çıkcaktı az kalsın oğlumla benim 14 saatin sonunda dayanamayıp oğlum tehlike altındayken acilen sezeryna alınıyorum çıktından sonra normal doğuramadin diyip suratima odaya giriyor.arkamdan şuna bak nasıl nazlanıyor diyor tam bir cahil.. daha saysam ağzınız açık kalır yaptıklarını.. bende isterdim kaynanama güvenip oğlumu emanet edeyim eller gibi çıkıp işlermi halledeyim diye ama malesef tuvalete bile gidemiyorum oğlumm onlar gelince huyszlanıyor sabahlara kadar uyumuyor. Sanmıyorum sadece kaynana sorunu oldığunu ben annemede kızıyorum yeri geldiğinde dediğim gibii ben çok bekledim daha önce düşük yaptımm buna zarar gelicek diye ödüm kopuyorr kaynanama buzamana kadar düşmanlığım asla yoktu ama şuan gözümee herşeyi batıyor çünkü bebek bakmayi bilmiyor tek bildiği laf sokmak dalga geçmek🙋♀️🙋♀️