Bebeğim 6 aylık olmak üzere . Şimdiye kadar philips Avent kullandık. Sonra Nuk emzik aldım 6 ay üzeri asla emmedi tükürdü. Dedim yine Philips istiyor herhalde bu sefer Philips 6 ay üzeri aldım yine tükürüyor emziksiz de uyutmak aşırı zor nolur yardım 🫠