Edaerven Bazı insanları gerçelten anlamıyorum bu insan gercekten o kdar kötüler mi acaba kaynanasıyle ilgili kötü konuşanlar kendi annelerininde o drumda olduklarnı dşünseler tepkileri ne olurdu .. sadece bn mi böyle dşünüyorm yoksa bnm gbi olan gelinlerde var mııı ???
sevgice Edaerven ay valla her şeyi hakediyo. Geçen cıkmış habersiz gelmiş yatak ortada ev nanay uygunsuz vaziyette oluyorum bazen toparlanmam zaman alıyor insan bi 10 dk öncesinde arar geliyorum diye. 💆♀️💆♀️💆♀️
Buket5353 Edaerven canim ben kaynanasini sevengilledenim.ii kadin. Mutlu olalim yeter. Sadece.gelip gitmesi yok onakiziyorum sadece.Kendi annem daha fena bi kaynan olacak onada soyluyorum. Allah basimizdan eksik etmesin ikisinide
Parlak240 Edaerven ben anlamıyorum bu erkekler nerden doğuyor sevmiyorsan saygı göstermek zorundasın kendi anneleri hakkında konuşulsa cingar çıkartılar ve anlamıyorum eşleri bu konuşmaları gorse nasıl tepkiler verir öyle böyle değil çok aşırıya kaçıyorlar
Zeynepravza38 Edaerven benim kaynanamda fena bir insan eltimi kızı yerine koymuş benide kötü bir gelin yerine annem vefat etti benim ama yengeme çok iyi davranırdı hiç kötülük etmedi nedeni ise annem ben kaynanamdan çok çektim derdi gelinime çektirmem o benim bir oğlumun karışı derdi ama biz o muameleyi göremiyoruz maalesef kimsenin kayınvalidesini bilmem ama benimki çok fena anlatsam çok ama çok şaşırırsın 😏
Edaerven Buket5353 amiinn bizim anne be babamn bizim için ne kdar değerlıyse eşimizkilerdr onun için oyle nden anne evlat arasına grelim ki bana çok yanlş gelıyo..
MacidEvrenFeray Buket5353 ay ben ben aynı 😂 çook seviyorum ama uzakta gelip gitmeyince üzülüyorum 😅bana yararı olur zararı olmaz çok severim ama böyle 2 ayda 3 ayda bir gelince bi kırılıyorum 🙈
Duhamm-91 Parlak240 kimin ne yaşadığını bilemezsin bir insana bi süreden sonra malesef saygı duyacak büyüklük göstermiyorlar herkez kendi kafasına göre bilip bilmeden konuşuyor ne bu anlamadım herkesin kendi hayatı siz bilemezsiniz
Edaerven Parlak240 aynen oyle cnmm ama bilmıyoralr ki yarın bir gün onlarda kaynana olack bakalım onların gelınleri onlara nasl davranack..
Buket5353 Edaerven kesinlikle bak dogum yaotim kaynanam hastanrye geldi 3 aksamda eve geldi kalmadi ama geldi oturdu gitti. Esim cok stres yapti. Esimde orta yolu bulan bi adamdir. Cok sukur. Arada soylendim falan ama annene onu de bunu de dememisimdir. Annesi o karsi gelse yine bizim huzurumuz kacacak. Gerek yok. Kadinlarda cok is var erkekdede var ama kadinda dah cok bence
Parlak240 Duhamm-91 ben bilemessem sen mi bileceksin 😜 Ben sana bisi mi kendi dusuncem postun sahibi rahatsız olmadiysa benim icin sorun yok 🤚
Parlak240 Edaerven canım linç yiyebiliriz buralardan söyleyeyim benimde abim var benimde annem var aynı postlari annem icin acsalar üzülürüm anneler başımızın tacı tabiki istisnaları kaideyi bozmaz gerçekten içi kötü anne olmuş ama fesat insanlardan bahsetmiyoruz
Duhamm-91 Parlak240 ne diyeceğini şaşırmışsın gerek yok bu tavırlara tartışmaya açık değilseniz yazmayın arkadaşım yaşayıp bilmiyorsunuz sonra yazdınız mı her şeyinize okey bekliyorsunuz bu da benim düşüncem düşüncemi söylemekte özgürüm diye düşünüyorum ?
[silindi] Edaerven sıze 3 gunluk amelıyatlı bı lohusayken kaynanız tokat attı mı evı supurur musun anne dedıgınde ? Yada tekrar 3 4 gunluk lohusayken kaynananız butun sulalesını toplayıp daha yuruyemıyorken bıle sıze hızmet ettırdı mı ? Tekrar soyluyorum sezeryanlıyken oldu bunlar bunları yapsınlar sıze ve aynen sız gene boyle dusunmeye devam edın 👍🏻
Parlak240 [silindi] tabikide o ayrı o anne olmuş ama kalbî kötülükle dolu bir insanmis genelleme yapmak istemiuorum sadece Rabbim öyle insanları islah etsin
Siyahbeyazl Edaerven Katiliyorum! saygisizliktan baska birsey degil, artik midem bulaniyor kaynana basligi gorunce, koca istiyorum ama ailesi olmasin, gelmesin, konusmasin aramasin tobe ya
iraz90 Edaerven benim kaynam bana etmedigini birakmadi hic gorusmedigi aileme.bile dil uzatiyor Allah sizin karsiniza iyi kaynana cikarmis bana esimin sulalesi der bu kadini bilseydin evlenmezdin yaktin kendini diye
[silindi] Parlak240 aynen oyle ama cogu kaynana boyle cok az tek tuk ıyı kaynana cıkıyor ve ınanın ımrenıyorum oyle kaynana gelınlere ama cok sukur benımde bı oglum var ve nasl kaynana olunmaz onu ogretıyor o kadın bana bana demedıgını yapmadıgını bırakmadı kendı kızında gordu bende kınadıgı herseyı ama benı anlatırken heryerde kızının herseyını sakladı o bende kınadıklarını Allah bınbetter etsın 🙏🏻
Parlak240 [silindi] ne diyim canım herkesin sınavı farkli ben hep benim hakkımda iyi dusunen Rabbim daha çok versin aynı şekilde kötü dusunenede diyorum Rabbim bilir işini eşinize ve cocugumza sarılıp onlarla mutlu olmak en iyisi hiç kulak asmayin benmde tuzum kuru değil herkesin basina bisiler geliyor yeterki içimiz iyi olsun emin olun Rabbim mazlumun ahını yerde koymaz🙏
Parlak240 Duhamm-91 sende haklısın demekki yanmış canin bu sebepten ötürü tartışmak istemem gerçekten kusura bakmayın yinede
melodininoglu Edaerven kimsenin ne yaşadığını bilemeyiz. Valla ben balla yemem 😒 gelinimde beni yemesin saygılı olalım yeter 😏