Bebeğim 4 ay 10 günlük. 7,5 8 de gece uykusuna geçerdi 3 haftadır saat 10 dan önce geçmiyor yarım saat 1 saat sonra kalkıp normal uyanıyor çok zor uyutuyorum. Ne bu anlamadım gerçekten çok gerildim dünde atak desem 3. Ayın sonunda başladı zaten varmı bu durumu yaşayan nasıl erkene çekebilirim