suzancvl seymavmustafa bu aşı 3aylıkken oluyo galiba bnmde kızım 2buçuk aylık hemşiremiz isterseniz yapın dedi bilgisi olan varmı acaba
seymavmustafa suzancvl siz ne zaman başlamak isterseniz doktorunuz ona göre aşı planlaması yapıyor biz 7. Ayda başladık 5 doz olarak planlaması yapıldı