Merhaba ben çalışan annelere bir konuda fikir sormak istiyorum. Kızımdan önce çalışan biriydim. Ama kızım doğduktan sonra bakıcak kimsemiz olmadığı için işi bıraktım. Şimdi 3 yaşını geçti yavaştan işe dönmek istediğim için 5 ay önce kreşe yazdırdım yarım gün. Şuan yarım gün olarak kreşe gidiyor. Güzel bir iş buldum olma ihtimali yüksek ama söyle bir sorunum var sabah 7.30da bırakıp akşam 18.30da alabilirim. Ama 11 saat kreşte onu bırakmaya vicdanım el vermiyor. İstanbulda trafik olması sebebiyle çalıştığınız yer evinize yakın değilse çalışan annelerin durumu budur diye düşünüyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz? Çocuğunuz kreşte ne kadar kalıyor siz mi bırakıp alıyorsunuz?