sebur ah sizi çok iyi anlıyorum boğulur mu tıkanır mı korkusu ile biz de eşimle hiç uyuyamamıştık ilk zamanlar☺️ nöbetleşe baktık hep ama geçiyor, reflü yatağı vardı onu yatağımızın ortasıına koymustuk o şekilde uyuduk sonra, zaten sizin uykunuz epey hafifleyecek her seye uyanacaksınız😊