Sleepwalker hanimlar 36 haftalik hamileyim bebeğimin cinsiyeti erkek. 4 yaşında oğlum var ilk oğluma kayınbabamın ismini koyduk şimdi ise ikinci oğluma isim bulmakta çok zorlanıyorum bulamadım ne zormuş. Yiğit efe olsun istedim çevrem çok zor isim ve çok zor bir çocuk olur seni yorar diyor ilk oğlum çok hiperaktif ve asla durmuyor gözüm korktu acaba buda öyle olur mu çok kararsız kaldım isim önerebilecek olan var mı.
htcysf Sleepwalker Cihangir(oğlumun ismi💙), Alperen, Yağız Ali, Göktuğ, Beyazıd, Atakan, Metehan, Buğrahan, Batuhan aklıma bunlar geldi
busraegemelih Ali Barlas Barlas Ege Yağız Alp Ömer, Mustafa, Yusuf isimleri de çok hoş Oğlum Mustafa Ege
bittercikolata__ Sleepwalker Hayırlı olsun bende hamileyim kızım var erkek olursa diye düşündüğüm 3 isim vardı. Alparslan, Göktuğ, Yusuf bunlardan birini koymayı düşünüyordum 🤗
2maviboncuk Sleepwalker İki oğlum var büyük mehmetali küçük efecan isimle alakası yok bence yaramaz olmanın erkek çocuğu zaten harekli oluyor yeğenimin adını soyliyim erkek çocuklarına göre sakın ve çok akıllı işim mi (çagdaş)
blogmomies Sleepwalker O zaman Yiğit Ege koyabilirsiniz. Tanıdığımın oğlunun adı Yiğit Ege ve çok akıllıymış tabi isimle alakalıysa gerçekten örneği var.