ecuf17 Merhaba kızım 9 ay 7 günlük 9 ay aşımızı olduktan sonra kızım yaklaşık bir haftadır kullandığımız SMA devam sütü içmiyor sebebi ne olabilir bu durumu yaşayan anneler yardımcı olursanız sevinirim
Cekuhazirsancikalimbalim ecuf17 oğlum 8bucuk aylık sizinki gibi asla icmiyor gece cok zorlanıyorum acıkıp uyanıyor asla aç olduğu icin uyuyamıyor sürekli gece kalkıp kaşık maması yapıyorum
3kedili2bebekli ecuf17 peki mamasını hiç mi içmiyor gece yatmadan önce 1 kere içmesi bile yeterli ek gıda alımı iyiyse, eğer karnı güzel doyuyorsa mamaya ihtiyacı kalmıyordur son ogununu azaltabilirsiniz
ecuf17 Cekuhazirsancikalimbalim Allahtan bizim o alışkanlığımız yok açıkçası gece uyanma problemimizde yok sizde benim gibi öğün atlayın yada porsiyon azaltın muhtemelen sizin benim de fazla doyduğu için içmiyordur
ecuf17 Büyük ihtimalle doyduğu için içmiyor iki gündür denedim çünkü ek gıdanın porsiyonunu az verdiğim zaman devam sütünü içtik sadece son gece uykusuna yakın çok bişeyler vermiyorum ki gece mama içsin diye 3kedili2bebekli
3kedili2bebekli ecuf17 su an bebeğiniz 9 aylık o yüzden mamaya da çok yuklenmeyin günde 2 kere bile içse yeterli aklınızda olsun afiyet olsun bebise