Oznurkk bende şurada bekliyeyim 8 şubatta benim kızımın doğum günü 3 yaşına girecek, hanım efendi Maşa ve koca ayı konsepti istiyor. Şuan tek aklımda olan fikir kızımın yanında 1,5 yakında ki oğlumada ayı köstümü giydirmek, koca ayı olmasa da küçük bir ayı olabilir diye düşünüyorum 😅 abla kardeş uyumlu olsunlar 😅