tuanadilrubiko Kizlar 60 gün oldu regl olamıyorum sürekli olacak gibi oluyor bir türlü olmadi test yapıyorum negatif çıkıyor strese bağlı bu kadar gecikme olurmu ya aklım karisti iki gündür baş dönmem var
1__prenses_annesi tuanadilrubiko stresle alakalı bence testinize güvenmeyin yine de içiniz rahat değilse kan verin kesin sonuç nede olsa aklınızda kalmasın:))