Cumartesi günü tam 2 aylık oluyor bebeğim. Yarın yani cuma için verem aşısı yapılacak dedi sağlık ocağı. Bu karma aşı, bi tane daha başka aşı, bide rotavirüs hepsi doğum zamanında verilen kitapcıkta 2.ay olarak isaretli yardımcı olur musunuz yarın sorucam saglık ocagına ama onlar ne zaman yapılacak ki 2.ay bitiyo sonuçta cumartesi günü ve o kadar üst üste nasıl olur bilemedim