Kızlar merhaba moralim 0 modum yok yardımcı olun en azından moral verin lütfen bebeğimi hem emziriyorum hem mama veriyorum doktor kontrolünde doktorumuzun bilgisi var kendisi dedi hem mama hem emzirme devam diye doktora bebeğim her emzirmeden sonra kusuyor diye söyledim bize şurup verdi şurubun adı gastrotuss baby bu şurubu kullanıyoruz evet kusmasında azalma oldu ama bu akşam emzirdim beni emdikten sonra çok fazla kustu emdiği bütün sütleri çıkardı sonra da açım diye ağladı bende mama yaptım mama da beni emdiği zamanki kadar kusmuyor manada da kusuyor ama bu akşam beni emdi emdiği gibi çıkardı benimde moralim ve modum düştü acaba sütümde mi bir şey var kafayı yicem başım ağrıyor