2 dk önce iple yüz tüylerimi aliyordum 😅 malum çocukla gündüz olmuyor.Hic kuaföre vs gitmem kas bıyık herşeyi kendim yapıyorum.İple sorun olmuyor bende.Ustura da yaptığım zamanlar oldu.İp geç çıkarıyor, ucu usturadaki gibi küt olmuyor.İnsallah yardımcı olmuştur 😅