Hanımlar 14 aylık oğlum var hiçbirsey yemiyor ben zorla vermeye çalışıyorum ama yemiyor sadece sıvı şeyleri kandırarak yediriyorum ağzına ek küçük parça bile gelince kusmayabaşlıyor sırf yesin mantiğiyla bı süre herşeyi mama kıvamina getirdim şimdi önüne geçemiyirim ne yapmalıyim aranızda bu durumu yaşayan var mı