3,5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Mastit atlattık çok ağır geçmedi şükür. Ama 1,5 aydır bacaklarımda hareket kısıtlılığı kasıklarda ağrı gibi bir şey ve her hareket ettirmemde kıtlama sesi geliyor eşim de duyuyor içim bi garip oluyor diyor gülüyoruz artık 🙈😅 ama ben bu rahatsızlığın neden olduğunu ve nasıl geçeceğini bilmek istiyorum artık. Aranızda yaşayan bilen var mı?