Bi yerde okumuştum başka odada yatınca alışmıyormuş korkusunu tolere etmeye calısıyormuş.bide ayrılık kaygısı yasadığı dönemde ayırmak onu olumsuz etkileyebilir.daha yeni dış dünyaya adapte olmaya çalışırken ayırmayın kızlar yanınızdan. Yazık ay bebişlere. Ben sallayıp gidince hemen uyanıyor bide korkuyor gidecem diye uyumamaya calısıyor yanında görürse sakinleşiyor