MerveH_ yengem uegeniki götürüyor suan 6 yasinda. R K gibi harfleri soyleyemiyo harf icinde. Ama tek basina tek harfi söylüyor. Sizin 32 ay yani 2 bucuk yasinda felan sanirim. Yani bence suan da erken zaten bu yaslarda daha iyi konusmaya basliyolar genelde konusul konusamamasini tam olarak anlayamaya bilirsiniz. Siz bilirsiniz tabi diger annelerin de yorukuna gore hareket edin. Ya da iciniz rahat etmiyosa doktora gidin sonra konusma dil terapistine gidin. Cunku ilk olarak kulak burun bogaza gitmeniz gerekli orasi yonelndiriyo diye biliyorum gerekli görürse. Yegenimin sureci bu sekildeydi en azindan