beyazzkuguu normalde erken gebelik testi aldım eczanesi yanlış vermış eve gelınce farkettım onlarda belli oluyor bunlar biraz hamileysen eğer bi kaç ay da sonucu gosterıyor öbürleri hemen gösteriyor biraz silik var gıbı tlfnda daha az çıkmış ışıkdan dolayı inş vardır çok istiyorum