İyi geceler kızlar. diğer postlarım öyle kaynadı gitti ki umarım bundan bir cevap alırım başına gelen anne varsa.
Kızım idrarını yaparken hafif inleyerek yapıyor bu normal mi ? Yanş yaptığı anı anlıyorum. Bezi açıkken de yaptığında aynı şekilde inliyor o yüzden kapalıyken direk anlıyorum. Hani ağlama zorlama vs yok ama hafif iiii iiii diye inilti var 30 saniye kadar felan. Bu normal mi ? Aklıma farklı şeyler geldi idrar yolu enfeksiyonu felan olabilir mi ? Koku renk değişimi yok.