Lansinohun en büyük boyunu kullanıyorum (240ml) başka biberon uçlarını asla kabul etmiyor bebeğim. Sadece lansinohun ucu olacak.
Daha yüksek ml haznesi olan lansinoh emziği uyumlu bildiğiniz biberon var mıdır?
Bebeğim günde 2 kez mama alıyor gece neredeyse 400 ml yakın
Gündüz 180 ml içiyor.
Gündüz sorun değil de gece 2 biberon birden birden yapıyorum…..