3kedili2bebekli edizinannesiii ben kızımda hafif atlattım sadece uyku gerilemesi olmuştu o da 5. Aya girer girmez geçti rutinlere çok bağlı kaldım uyusa da uyumasa da
edizinannesiii 3kedili2bebekli valla ne güzel ya bizde öyle değil uyuyor çığlık kıyamet geri uyanıyor memeyi de otuz kere çekip bırakıyor gazını çıkarıyorum çişide yapıyor ama neden böyle bilmiyorum
3kedili2bebekli edizinannesiii oğlum aynı böyleydi hep ağladı çığlık kıyamet meme reddi yapmadı aksine memeye düştü biberon reddi yapmıştı 😂 ama geçecek gerçekten geçecek en zor atak bu