Bence Dermatolojiye gidin rahatsızlığınız uyuzsa ona göre bir tedavi uygular verdiği ilacı zaten evdeki herkesin kullanmasını istiyor psikolojik olarak da kaşınıyor olabilirsiniz belirti yok diyorsunuz vücut kuruluğundan vs de olabilir uyuz kendini belli ediyor genelde vücutta olduğunda