Kızlar 2 gündür oğlum ateşleniyor ağrı kesici veriyoruz fitil veriyorum yıkıyorum bi kaç saat düşüyor sonra gene çıkıyor şuan saat 1 gene az önce uyandı yanıyor ağrı kesici verdim doktora gitmeli miyim daha önce de böyle olmuştu götürmüştüm pek ilgilenmemişlerdi tavsiyesi olanları bekliyorum teşekkürler