Merhaba herkese oğlumda 2.5 aydan beri meme reddi vardı bir şekilde 6.5 olana kadar emzirdim ama artık uyanıkken asla istemiyor anca uykusunda verebiliyorum muhtemelen onuda sonra bırakacak fakat sorum şu mamaya hiç alışık olmadığı için asl mama içmek istemiyor biberondan kaynaklı değil tadını beğenmiyor golden goat,aptamil,sma,hipp denedim hicbirini istemiyor bana ne önerirsiniz