3 aylık oglum var , vajinal enfeksiyon kapmışım 14 gün antibiyotik kullanmam gerek bu süreçte emziremezsin diyor doktor. Moralim çok bozuk hazır mama vermek hiç istemezdim. Ya meme reddi olursa? Veya hazır süte alışıp benim sütümü istemezse? Önceden sagdıgım sütlerim var 20 tane filan günde bir iki tane vermeyi düşünüyorum . Başına gelen oldumu?😕