Selam kızlar, 10 gün önce doğum yaptım, hamilelikte asla yüksek tansiyon problemi yaşamadım, ona rağmen doğum sonrası böyle bi durumla karşılaştım, 14-9 veya 13-9.5 felan çıkıyor, sağlık ocağında ki ebe ölçtüğünde 16-9.5 çıktı, görünce şok olduk, aranızda böyle bi durum yaşayan var mı, ne yapmam gerekir, doktorum oksapar ve alfa med isimli ilaçları yazdı, yine düzelen bişey yok