nbanba 1 yasinda oğlum var. Sabah 8 de uyanr. 11 gibi uyur 12.30 gibi uyanir , ikinci uykusu uda 15.00-16.00 arası yapar. Sizce doğru mu? Yani ikinci uykuya çok direniyor ve gece sürekli zırt pirt uyanıyor nerde hata yapiyorum
Ololo nbanba tel uykuya geçiş dönemi olduğu için biraz sancılı geçiyor genelde. Tek uykuyu denediniz mi belki 2 uyku fazla geliyordur ondan gece sık sık uyanabilir
Prenseselam nbanba benım cocukta 13 aylık gunduz tek uyku gece 11 de yatar ve sanaha kadar 9 kez kalkar dun gece sabahladık resmen gunduzde yatmak istemedi
Necii nbanba canm öncelikle merhaba benim oğlum 15 aylık. 1 yaşına girdiğinde gündüz sadece 1 defa uyuyordu akşam üstü uyursa senin dediğin saate gece çok uyanıyordu. Normalde 1 defa uyuduğunda bile gece yine uyanuyordu çünkü sallıyordum ve mama veriyordum.Sonra bazı geceler uyanıyor ve 1-2 saat uyumuyordu hep sallatırıyordu. Sonra dedim uyku eğtimi vericem o gün bu gün kesintisiz uyur diş çıkarma döneminde ve hastaylen uyanıyor o da sonra kendi kendine dalıyor uykuya ve mamayı kestim.Şimdi 08:00-08:30 arası uyanır 12:00 de öğlen uykusuna yatırıyorum bazen 1 saat bazen 1 saat sonra uyanır .Akşam da 20:30-21:00 arası uyur.Bence günde 1 e düşür uykusunu belki gece daha iyi uyur. 🫶🫶🌸
feraye13 Bende de aynı problem var yaa benimki de 11 aylık gündüz iki uyku yapıyom akşam da uyumaz geç saatlere kadar gece de sürekli uyanır kafayı yiyecem
dlos Necii Mamayı nasıl bıraktınız, oğlum bazen bütün yiyecekleri reddedip sadece mamasını istiyor. Ve verene kadar ağlıyor. Şu an 1yaş 13 günlük. Özellikle hastalık ve diş döneminde mamaya sarılıyo. Biberonla çok düşkün endişeliyim nasıl bıraktıracağım konusunda🥲
saribal nbanba merhaba bence ikinci uykuya kadar geçen süreniz az. En az 3,5 saat sonra uyutmayı deneyin. Bir de yatma saati çok geç daha erkeje alırsanız daha az yorgun olur. Bunlar da çözüm olmazsa tek uykuyu denersiniz tabii
3kedili2bebekli nbanba 2. Uyku saati çok geç ama ona bir şey yapamazsınız biraz erkene cekebilirseniz yarım saat bile fazla uyusa iyi gelecek gece uyksuna 1-2 ay daha idare edin yüksek ihtimal tek uykuya geçer 2 aya o zaman rahatlar
nbanba 3kedili2bebekli evet çok geç ama öğlen 12.30 gibi kalktığı için erken gelmiyor uykusu. Ben en iyisi ilk uykuyu bir saat yaptırayım.
aysebb nbanba İlk uykusunu 1 saatten fazla yaptırmayın. Benim kızımda 13 aylık aynı sizin yazdığınız saatlerde uyuyor gün içinde ama ilk uykuyu 1 saat yapıyor birkeresinde fazla uyuduğu için 2. uykuya çok direnmişti birdaha hiç fazla uyumasına izin vermedim. Öyle deneyin birde yoksa 2 uyku yapması daha sağlıklı şuan. Toplam 2 saat uyusa yeter her iki uyku yaklaşık 1 saat olacak şekilde. Böyle deneyin. Tek uykuya geçmek istediklerinde ilk uykuya direnmek ilk uykuyu uyumak istememeleri daha net bir belirti olur bir uzman böyle demişti
saribal nbanba 16:00 bence uyku için iyidir yani biz de bu düzendeyiz oğlumla. 21:30 gibi uyuyor sabah da 7:30-8:00 gibi kalkıyor