Kusta Bebeğim bugün 4 aylık oldu..yaklaşık 1 haftadır oğlum emerken 2 çekiyor geri bırakıyor ağlıyor,diğer göğsümü veriyorum onuda 2 çekiyor geri atıyor kendini ağlıyor,diğerini tekrar veriyorum alıyor 2 çekiyor bırakıyor sebebi ne olabilir?😞
Xece Ya bazen sütün tadı değişiyor yediklerimizden yada tazyikli geliyordur çekince rahatsız oluyordur yoğunluğundan 🤷🏼♀️Aklıma bunlar geldi