Askask1 zaten daha önce çok sorunlar yaşadık eşim onları haklı gördü , nedense bir kere bile haklı olamadım onun gözünde. Bu dururumu da güzelce anlattım eşime işte çocuk sadece tabletin foto çekme özelliği haricinde hiç Bi uygulamasını kullanamıyor kısıtlama getirmişler hatta takip uygulamasi yuklemisler bunun için vs diye ne dese beğenirsin '‘seni de bi türlü memnun edemedik’' dedi