kartal54 bebeğinizi beslemek neden günah olsun ki? Emzirmek bazı kişilerce abdest alınamıyorsa göğsünüzü yıkayın şeklinde tavsiye ediliyor ama mama verecekseniz özellikle bunun günah olabileceğini zannetmiyorum. Doğrusunu Allah bilir tabi. İçiniz rahat etmiyorsa hızlıca abdestinizi alıp öyle yatın.