YorgunEbeviyen bir bakın kızarıklık falan var mı? Benim arada kızarır pişik gibi oluyor kaşınıyor orası, hatta çokta kötü kokuyor iltihap gibi. Temiz ıslak bezle silin nemli kalmasın. Ben kendime sirkeli pamuk koyuyorum hafif sızlatıyor ama geçiyor hemen.