Bebeğim 1 haftadır falan acayip gazlı, zor yemek yiyo yavrum. Benim yüzümdenmiş hepsi. Süt artırıcı olarak allah ne verdiyse alıyorum. Solgar da bunlardan biri. Sütümü artırmadığı gibi gazın sebebi de oymuş. Trendyol yorumlarına bakınca fark edebildim anca (daha yeni 2 tane birden yutmuşken hem de). Siz de dikkatli olun annelerim.