Karnı tok eminim neredeyse bir haftadır uyanıyor ve meme meme diye ağlıyor ya aç mı yoksa farklı bir şey mi anlamıyorum tshirtümü yıkarı kaldırıyor gözü kapalı şekilde emiyor uyuyor 14 aylık olucak bu ara baya gazlı yaşadığımız yer soğuk sanırım ondan kaynaklı emzirmek çok istemiyorum hatta gece beslenmesini kesicektim başına gelen var mı ?