ADLina Benimde yakında 4 yaşında olacak bir kızım var . Son zamanlarda hiç oynamak içimden gelmiyor ya da çok çabuk sıkılıyorum. Bu zamana kadar saatlerce oynattığım için miadım doldu sanırım . O da hiç kendi kendine oynamaz , oyalanmaz bu beni çok yoruyor . Ben de oyun arayışına girdim kendimi burada buldum. Atlamalı ,zıplamalı oyunları çok seviyor ama bende hemen yoruluyorum. Oyuncak hiç sevmez hayali oyunlar oynamayı sever . Ondanda sıkılıyorum çok uzun sürmüyor. Biz de bir çıkmazdayız bu aralar ki sormayın 🤪