masalyldrm Relactaz, nurse harveys,zingo bunları kullandım etki etmedi zingo deliler gibi sancı yapti bebegim 4 aylık aylık çok zor durumdayım artık önerebileceğiniz etkili bir gaz damlası arayisindayim kolik bebeği olan annelerinden yardım ıstiyorum
zynpkkk masalyldrm ikiz annesi olarak bu durumu ⅔ ay çektim gece uykusu asla yoktu sabaha kadar kıvranıyordu dediğin ilaçların hepsini hatta fazlasını kullandım yetmedi aktardan bişeyler kullandım ama inan hiçbişey benım çocuklarımın kolikliğini rahatlatmadı kendi kendine geçti
meliiii masalyldrm benim bebeğim de bir aylık kolik midir gaz mıdır bilmiyorum gündüz de gece de uyuyor ama sürekli uyanıyor kendini çok sıkıyor ben d vitamini dışında damla kullanmıyorum ama kendim gündüz kahvaltıdan sonra kimyon çayı akşam yemegind n sonra da Anason çayı içiyorum gazını çıkarıyor ama yine de sıkıyor maalesef
bisusbe_ masalyldrm ben nurse harveysin faydasını gördüm diğer damlalar işe yaramadı ama denemişsiniz besin alerjisi olabilir
masalyldrm zynpkkk ya benim bebeğimi de rahatlatmiyor maalesef okdar zor durumdayım ki gece de uyumuyor gündüz de artik sabrim okdar taşıyorki ona kendimi kizarken buluyorum sonra icime dert oluyor ne zamam geciyor bu sancilar. doktorum kimi cocuk 3 aylikken kimisi 6 kimisi 9 kimisi 1 yasin da gun ay sayma dedi. Hareketli de bie çocuk çıkarıyor gazını ama yeterli değilmiş maalesef
masalyldrm meliiii bende kolik mi degilmi ayirt edemiyordum ama 1 aylik kontrol sonrası doktorumuz muayene ederken kolik bebek çok gazı var dedi Allah yardımcınız olsun
minikmucizemaak masalyldrm Bence bebeği asıl rahatlatan probiyotik. Sab simplex gaz damlası ve forbiome minies probiyotik kullandık oğluma. Ama en çok etkiyi probiyotikten sonra gördüm.
bisusbe_ masalyldrm yüzünde kızarıklık ya da kakasinda cıvık yeşilimsi renk fark ettiniz mi alerji doktoruna görünün ya da gastroenteroloji biz de geçemeyen gaz sanıyorduk meğer alerjiymiş
masalyldrm bisusbe_ agiz kenarinda kizarikliklar var ama elini cok agzina alıyor doğduğundan belli oyzuden oluyor sanıyordum büyük abdest inde de bazen yesilimsi tortular görüyorum teşekkür ederim bildi veridifniz için hemen randevu alıp götüreyim bi
betulkcb 4 ay çok şiddetli bir şekilde çektim daha sonra bir yorumda görüp denediğim birşey mucizevi bir şekilde Allahın izniyle yavaş yavaş rahatlattı bebeğimi önce üç güne sonra bir hafta derken bir ayda olmaya başladı krizleri denemediğim damla ot kalmadı Nurse harveys colex şurubu şifamız oldu Allahın izniyle kızım şuan yedi aylık hala gazı var ama krize girmiyor saatlerce en azından inşallah sizin bebeğinizede faydası olur