Sssdt sonunu hiç böyle beklemiyordum, çok üzüldüm. Evet hiç birimiz taştan değiliz, an geliyor çok sinirleniyoruz ama vurmak savunulacak bir şey değil asla. Çoğu çocuk yaramazdır ve çoğu çocuk yapma desen de inadina yapar. vurmaniz en basindan beri cok yanlis bir hareket olmus. elestirenlere uslu cocugunuz vardir demissiniz ama hayir, bircok cocuk yaramazdir ve onlari egitmenin yolu sadece vurmaktan gecmez. uzgunum. muhtemelen travma olusmus cocugunuzda. bundan sonra vurmak yerine ciddi bir sekilde yani kizdiginizi anlayacak ama sorunu anlatarak cozeceginiz yontemler secmenizi tavsiye ederim