40’ından sonra hep tek yıkadım ilk seferinde durmazsa, üşürse diye çok panik yapmıştım şimdi 3,5 aylığız iyi ki kendim yıkıyorum çok eğleniyoruz❤️ Ayrıca bir kez yapınca göreceksin çok keyifli bir şey 🤗 hadi tutamadığını var sayalım en azından su değer vücuduna terini atar, süt artıkları gider. Sadece göbüşünü sabunlasan bile bir adımdır.