4 aylık olunca bütün düzenimiz bozuldu saat başı kalkıyor ve emmek istiyor aslında açlıktan değilde alışkanlıkmış emerken uyuyorsa öyle oluyor maalesef şuan 6 aylık hala devam 🤦🏻♀️ her uyandığında emzirmemeye calışıyorum tekrar uyusun diye sallıyorum