Oğlum 3.5 aylık burun tıkanıklığımız vardı 25 gündür geçmedi ilk etapta doktor ventolin cortair verdi buharla verdik evde birwz rahatladı ama azalma yok sonra serum fizyolojik enjektörle çektiriyorım yine azalmıyor emerken arada balgamla atıyor .yün yastık koyduk tütsü yaptım sakızla yine yok başka bir yolu var mıdır