Merhabalar,
Benim kızım 8. Zıp zıp kullandık ( istememe rağmen ama kızım buna bayılıyor ) ve ondan kaynaklımıdır bilmiyorum parmak ucuna basıyor. Daha erken yürümesi için ama ben tutup yürütmek istediğimde parmak ucuna basıyor veya koltuğa tutunmasını sağladığımda da aynı durum oluyor. İlk adım ayakkabısı alıp giydirerek bu sorunu çözebileceğimi önerdiler. Sizlerin bu konuda deneyimi varsa ve ayakkabı önerisi varsa yazarsanız çok sevinirim 🙏🏻