Csemtna ben 3 yaşında farkettim tamamen kapalıydı, çocuk cerrahı kulak çöpüyle açtı. Ağlamadı acı duymadı. Kremlerin östrojen içerdiğini önermediğini söyledi. Tekrar edebilir demişti şu an kızım 4 yaşını 3 ay geçti biraz yapışıklığı var yine. Sürekli kontrol ediyorum silmiyorum çiş yaptığında bile yıkıyorum. Bi kere daha götürdüm bu sefer asla elletmedi. Doktor tamamen yapışırsa narkozla açabilirim ancak dedi. İnşallah ilerlemez. İnsanın aklına gelmeyen başına geliyor 🤷♀️