14 aylık bebeğimin hala kelimesi yok sadece mama diyor. Biz sürekli konuşuyoruz onunla kitaplar okuyoruz dediğimiz çoğu şeyi de anlıyor ama kelime yok. Arada bir ekran var sık olmamakla birlikte çok sıkıldığı zaman 10-15 dk max açıyorum. Sizce zamanla artar mı kelime sayısı. Bu durumu yaşayan anne varsa lütfen deneyimlerini paylaşır mısınız